Breaking News

10 ANTIVIRUS TERBAIK 2013... ANDA BAGAIMANA??

Adakah PC@Laptop@Notebook anda dilengkapi dengan perisian antivirus yang terbaik dan mampu menghalang pelbagai jenis mak nenek virus@trojan@spyware@adware???

Berikut adalah 10 Antivirus Terbaik 2013....

1. BitDefender ( Berbayar )

10 Antivirus Terbaik 2013

BitDefender memang terkenal kerana memiliki kemantapan dan kekuataan dalam menghalang virus dari menyerang sistem komputer kita. Perisian ini juga sentiasa di "update" dengan versi yang lebih tinggi untuk menghalang penyebaran virus baru.

2.  Kaspersky Antivirus ( Berbayar )

10 Antivirus Terbaik 2013

Kapersky adalah perisian yang terbaik bagi pengguna yang selalu melayari internet. Bagi penulis, ianya mantap dan mampu menghalang spyware yang selalu "terselit' semasa kita berinternet.


3. Eset Nod32 ( Berbayar )

10 Antivirus Terbaik 2013 dunia

Eset Nod32 memiliki cukup banyak pengguna, Antivirus ini juga dikenal cukup ringan tidak membebankan sistem. Selain itu antivirus ini selalu berusaha memperbaiki virus tanpa menghapus fail yang telah dijangkiti.


4. Norton Antivirus ( Berbayar )

Antivirus Terbaik 2013

Norton Antivirus 2013 berada di kedudukan ke 5. Secara keseluruhan, Norton Antivirus adalah salah satu antivirus terbaik dan terus dinaiktaraf untuk membantu melindungi PC anda dari virus, spyware dan trojan.

5. Avast! Antivirus ( Berbayar @ Percuma )

10 Antivirus Terbaik 2013

Avast! merupakan salah satu antivirus percuma yang terbaik. Versi terbarunya,  Avast! Free Antivirus 8 menawarkan Web Reputation dan fungsi lainnya disamping antivirus biasa.


6. Avira AntiVirus ( Berbayar @ Percuma )

10 Antivirus Terbaik

Avira  AntiVirus 2013 melindungi pc anda dari virus, trojan, worm, spyware, adware, dan berbagai jenis lain dari malware, sehingga alat antimalware berfungsi penuh dan tentu saja salah satu program antivirus percuma terbaik.

7. F-Secure Antivirus ( Berbayar )

daftar 10 Antivirus Terbaik 2013

8. AVG Antivirus ( Berbayar @ Percuma )

Antivirus Terbaik

Anti-Virus Free 2013 dari AVG adalah salah satu yang perisian percuma terbaik bagi antivirus yang sedia ada.

AVG Anti-Virus Free adalah antivirus dan alat antispyware, termasuk email scanner, scanner, an banyak lagi. 

9. BullGuard Antivirus ( Berbayar )

10 Antivirus Terbaik 2013 di dunia

10. Trend Micro Antivirus ( Berbayar )

10 Antivirus Terbaik 2013 di dunia

Bagi pengguna komputer biasa macam MABAM, yang selalu cari bahan di internet,  buat kerja guna microsotf office je, MABAM syorkan Avast ataupun AVG sebab PERCUMA  dan terbaik pula. Yang penting, antivirus kita mesi sentiasa UPDATE dan rajin-rajin la SCAN komputer anda...

MABAM prihatin....anda bagaimana????

1 comment:

  1. agi pengguna komputer biasa macam MABAM, yang selalu cari bahan di internet, buat kerja guna microsotf office je, MABAM syorkan Avast ataupun AVG sebab PERCUMA dan terbaik pula. Yang penting, antivirus kita mesi sentiasa UPDATE dan rajin-rajin la SCAN komputer anda...

    ReplyDelete